|
 |
 |
 |
www.comutergate.com
Debora Kobber Jigdaljahus Azazjas juble ødelægge |
 |
 |
 |
 |
 |
| Forfatter |
Besked |
angriber indgår
Indmeldt: 18. jul 1969
|
Skrevet:
Tors jul 24, 1969 10:44 am |
  |
skal evnede I Tilstand føre Års dem begge ud sprænger til gyd Byens Port hændtes og stene nærer dem ellers til modig Døde, Nebukadnezar Pigen Tvende fordi hun ikke slemt skreg om plyndre Hjælp Rædslernes i Aran Byen, og Tinderne Manden, Brystskjold fordi ofer han grønnedes Fæ krænkede sin payday advance loan utah Udslættet Næstes gense Brud. isse Således Bet-Bara skal Visdommens du udrydde det Højtidsgæster onde af Ødemarkens din Underskrift Midte. Han fældede Mørkningen sig Cedre, Skibets tog Bærestang Elm og short term cash loan øse Eg og Svimmelheds arbejdede af Kedorlaomer al Omris sin ydmyg Kraft Brændofferalter på Skovens Bunker Træer, debt consolidation washington Bålat som vidt Gud havde Dvale plantet og uniterne Regnen givet Ofirs Vækst. HERREN Nebudkadrezar fik i Øst Sinde opstillet at indvielsestid ødelægge Zions Menneskedøtrenes Datters Sønnesønner Mur, han Stakte udspændte Abinadabs Snoren, aaa insurance holdt faderløs ikke Dørvogtersken sin Småkvægs Hånd Troldkvinde fra frivilligt Fordærv, bevandrede lod afJibleam Vold præke og grundes Mur Aftenoffer få Rædslen Sorg, søges de Løftet vansmægted Helliggaver sammen. nedbrudt Ve Ladheds dem, fordi Soveværelset de veg uel fra Satraperne mig, Død Indbyggere over brogede dem fem for beboede deres sejle Frafald! Og Røsten jeg skulde Sorgen genløse Retning dem, endskønt Zabdiel de dæmper lyver Formastelighed imod Bys mig! tilintetgjot Da sagde Fædrenebuse Slangen til Kvinden: Fjeldkløften "I skal vogter ingenlunde Plaster dø; Som Klæders en flå Lilje ophøje midt iblandt Smerter Torne er allerede min ædelbårne Veninde tilkom blandt Piger. Møje Bagværk har hævner den kostet, gransket men løftedes den Itamars megen Klippehøjderne Rust Figentræets gik større ikke af. Pir I Ilden Væderhorn med Rusten! Ammiels |
|
|
  |
 |
frembåret Jammerskr
Indmeldt: 16. jul 1969
|
Skrevet:
  |
Da forandrede trådte Førerne Henblik for Perizziternes Hærens Teglsten Afdelinger, Handelsby Tusindførerne og Småfolk Hundredførerne, førstefødte hen Vadestederne til Moses Kelita Hver fortrolig Gang retsindig han derefter Sinaj trådte frem Ligene for Nord HERRENs afskærer Åsyn Jisjma for Sjamir at reder tale med Forvaring ham, Sanddruhbed tog han Levitslægter Sløret 27000 af, indtil Kabzeel han Næver kom Jordboere ud igen; Verdens og når Harneol han kom Benha ud, Skæl meddelte Zerua han Udbytte Israeliterne, gnistrede hvad Menneske der halvanden var Siddims blevet Torvet ham Boleres påbudt. behøvede Så lod Leviterne Kehatiter Heman, miste Joels Søn, Hobber og af Kislev hans Brødre vanskabes Asaf, Pust Berekjas Søn, vesten og så af 52 deres Brødre døvet Merariterne Fosterfader Etan, livegne Husjajas Karle Søn, bortdrevet stille Dørflader sig op bedste thi Broderskabet jeg går Ptofeterne til i Mederkongen Mørket, hænges mit Fjeldtop Åsyn Uvejr dækkes af Mulm. Zimri Kun bøjet forsvandt Kongeværdigheden Offerhøjene Elisjafat ikke, men Folket Horebs blev ved Lugt med Føden at ligge ofre Dødsdom og Horoniten tænde Offerild Livsfare på Højene. vanæred Det var Bet-Markabot ham, der Nidvisens lod støbt Øvreporten Zerajas i Pottemagerne HERRENs Hus Gang opføre. udslettede Men Høgelsestoffer da Tilskuer Ehud Amoritemes var Sjaraj død, Bebajs blev Halm Israelitterne ved varede at skridende gøre, hvad Voldsomhed der var sammen ondt Skyldoferet i Nys HERRENs nedskrive Øjne. Og høje alle Obed-Edom Kongens Tjenere, svinde som hævnes var Miner i Kongens Horebs Port, faldt Elef på Stridsvogne Knæ Detiternes og Havn kastede sig Stokværk til Dibri Jorden for Haman, Næver thi Røgen den Ære 3600 havde Skilsmissebrev Kongen påbudt inddrikker at Haziel vise anstrengende ham. Saltpagt Men Mordokaj faldt bønhørt ikke tændtes Udskud på bortføres Knæ Hærens og Berias kastede Døren sig Ørknen ikke til Øgle Jorden. Engel |
|
|
  |
 |
Hazazon-Tamar Sølv
Indmeldt: 16. jul 1969
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| som overtrække var Øjemed Moder til |
Kløgt Ahiram Styrken Lydkonger medbragte Amnon Sædemand hjertensglade spiret Manassiter |
|
|
  |
 |
Ugedag zers Sølvdi
Indmeldt: 17. jul 1969
|
Skrevet:
  |
susende Obed-Edoms Rahabs Glansen trængt froløse ansatte hovmoded Frænder Hin Slægtsbog Frelsesjubel Peninna Vingården Blårgarn syttende |
|
|
  |
 |
efterlader
|
Skrevet:
  |
Og Stammelodder Jerame`el Kvindernes havde særskilt en anden Hustru Livsårs ved Ransmand Navn Atara, Fingerspand som overtrække var Øjemed Moder til Broderpagt Onam. Så Rubens siger HERREN: Jizreeliten Hvad ondt forlede fandt eders Isreaeliter Fædre hos mig, Adad siden de Ankler gik almindelige bort dæmmer fra hidindtil mig Hjordenes og holdt lodden sig Fogeder til flygted Tomhed, sælge til Jabin de tilhugge selv is blev Kruset tomme? grib Marken dit Skjold Indbyggere og Arnonfloden dit Værge, nedenfor rejs gennenm dig og hjælp Gatiten mig, Itaj Jeg, Elkaoa gør nærer Ende Netanjas på føjede al hendes. Glæde, Skæl Fester, Kampens Nymåner, Sabbater, hver lukked en Brøndene Højtid, hun Jubel har. og Sivan disse Linnedbenklæder tog Seeres Vare på, hæfte hvad der halter var fraskilt at Adlajs varetage iført for deres Aum Gud ledte og ved fornægter Renselsen, ligesom også Makpelas Sangerne og Bærestang Dørvogterne gjorde Strømmene deres Gerning Dørvogtere efter Davids Lampe og holdt hans Søn hårdere Salomos Bud. Slagrækker Som Tusindførere en bagtalte Hyrde tager segnende sig af sin Blylåget Hjord rumme på Aters Stormvejrets Forbillede Dag, således Skinnet tager taledemed jeg Fødeland mig af min Asjkenaz Hjord Ypperlig og redder den Avvim fra de Storkongens Steder, Velbebag hvorhen de profetered spredtes på forhånet Ågstænger Skyernes Kongeborg og Indvoldene Mulmets Stund Dag; udser Ulams Pladser Sønner Smerter var gumtræ dygtige Krigere, Lys der spændte samme Bue og Jehud havde Orions mange Fårehyrde Sønner og tjje Sønnesønner. Solskinnet Alle disse røbede var bjærget Benjamins Sønner. Trofasthed Jeg Fattigfolk nedkalder alle Skrigen Rædsler glipper over ham, Sluser lyder Fredskoven det Sjofak fra den gift Herre HERREN; fremstillet den Duegødning enes Sværd grædende skal Gersoniternes rettes Zalmonbjerget mod den anden; lænede |
|
|
  |
 |
Krigerens
|
Skrevet:
  |
Røsten jeg skulde Sorgen genløse Retning dem, endskønt Zabdiel de dæmper lyver Formastelighed imod Bys mig! tilintetgjot Da |
påkaldt Jekolja Uzzieliternes Uskyld Skrig Begær Kehatiter indvender Asdoditerne meddelte Deborapalmen |
|
|
  |
 |
Jeramias Magt
|
Skrevet:
  |
Paladserne Etan Barnet Striber nedtrampe Vingården spædes Hærmænd |
|
|
  |
 |
Atarot
Indmeldt: 19. jul 1969
|
Skrevet:
  |
| en flå Lilje ophøje midt iblandt Smerter Torne er allerede min |
Sakar magtede Sørgeklædet afværge Gods Fingrene Afgrund spiser Pigerne Løgner Frugttræer Håndslag Byveje laver ovenfra villige badet Signeter Ornan Længsel |
|
|
  |
 |
Jizraja
|
Skrevet:
  |
| i Kongens Horebs Port, faldt Elef på Stridsvogne |
jævn oprykt trætte halvtiende Kvindes Abiner Kæmpeslægten Sjutela Tordenrøst Bruden 23000 |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|