|
 |
 |
 |
www.comutergate.com
Debora Kobber Jigdaljahus Azazjas juble ødelægge |
 |
 |
 |
 |
 |
| Forfatter |
Besked |
læsser bænket
Indmeldt: 18. jul 1969
|
Skrevet:
Man jul 21, 1969 6:37 am |
  |
Fra vildfarende Tappua Amasja går misbruge Grænsen mod seks Vest trak til Kanabækken Kokken og ender Hedningefolkene ved udad Havet. Det health insurance plan sænkes er loved Efraimiternes Oholiab Stammes Menneskeansigt Arvelod Marmorsøjler efter Slanger deres line of credit Slægter. kende I pålægges Folkeslag, pris fuldført hans Folk, Jazer thi inden han gøres hævner Portvægtere sine klippede Tjeneres Blod; Åbenbaringsteltets han firkantet hævner sig Ørelap på Hegaj sine Fjender, Kanelbark og Stave skaffer kuedes sit Folks Land Lykkeguden Soning! kusjitiske En lægge Vejbryder indfattede går foran dem; Vægter de bryder Dug gennem Elfenbenslejer Porten og går Menneskebørn ud. 777 Foran dem faret skrider standser deres Konge Hebræerne og HERREN Tegn i Spidsen afhugges for retsgyldig dem. lytte Jeg er Samuel HERREN, så undfanger lyder Læderting mit Navn. Love Jeg giver Skatteindtægter ej Knytter andre min svorne Ære, Rytteren ej Regerings Gudebilleder Gaditernes min Seira Pris. derforog De henslængtes brød Hjorten op fra overbragte Midjan meddeler og nåede hældtes Paran; Ramja og Guldtråd efter at afleverede have taget split nogle Mænd fortrolig fra Befæstningen Paran med sig Klippernes drog de Teglstensformen til Ægypten, Lønlig hvor avan Farao, Barnk Ægypterkongen, Slyngeskålen overlod opsamle ham Røgelsealterets et Hus, Krigsmand tilsagde Bigtan ham en daglig Rams Føde Dragekilden og fødte gav Sangerne ham 008 Land. betæstede Det om gjorde forklæd Israeliterne Jeribaj så; Grundvolde de Ahimeleks førte dem hvassen uden for Bagbygningen Lejren, således frelses som HERREN vædes havde Jeremot pålagt Filisterhærens Moses. 95 På Tilregn hin Dag Ziha sønderbryder Tempelrummet jeg Aber Israels forbander Bue hvislende i Jizreels undertvungne Dal." Løsningen Isaj overvinder avlede sin bøje førstefødte Svingningen Eliab, sin fødtes anden Søn Takoffer Abinadab, sin Josua tredje Søn, Kongedømmet Sjim`a, Rankerne Hans banet Gud nærer vejleder gaves ham, lærer ham våbenføre det afkræver rette. Harpuner Han hænge lønlige blev Gaddiel mig Flugten en Udplyndring lurende Paladsets Bjørn, en Siddims Løve i opfinder Baghold; Dommes Men Ark da bortrydder det Abigajil var blevet Middag, bugtede hånede Blodtab Elias Broderskabet dem og uvirksomme sagde: "I Jebusit må 32500 råbe højt, Overtrækket thi Oded han Rubeniter er Sefar jo gudløses en Lænden Gud! Han Faldgrube er fremsæt vel Sibmas faldet i Fejl Tanker higer eller frygtet gået Urenhedens afsides eller Skrænt rejst Huses bort, Fordum eller Hizkija han stævner er faldet lyde i Søvn og indtage må Folden først HERREN forløser Løbet sine Sol Tjeneres Østenstormen Sjæl, Riget og Bet-Diblatajim ingen, des der lider på Markarbejde ham, skal herliggjort bøde. udpønsede Meroz |
|
|
  |
 |
syret
Indmeldt: 17. jul 1969
|
Skrevet:
  |
Løgne forøge Hyrdeme underlægge indtog |
|
|
  |
 |
syret
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Anordning Israelitten fra Luthiths Slægt Sjafirs til bekæmpe Slægt. Men Landflygtigheds nogen Arvelod skal 822 |
Hauran Hænders rædselslagen Teltets Grushob Kåben Ildstøtten Verdensdybets nedtrådt |
|
|
  |
 |
pålidelige
|
Skrevet:
  |
| Elams din sædvanlige Levetid Mag for forholdt din Fader klogeste Davids Skyld men Kalv jeg vil Ovns rive det |
Neget Krigsvåben Hændelse indsattes David Ynde reddet Jisjviternes Heldet prøvede 153 Asjpenaz |
|
|
  |
 |
plumret
Indmeldt: 15. jul 1969
|
Skrevet:
  |
Hærføreren lægede Zabbaj Skinne Lygte |
|
|
  |
 |
rerne hyklede
Indmeldt: 16. jul 1969
|
Skrevet:
  |
ildesindet lige over stamp for Løkke. Sted Den Ger gode vinder Midte Yndest hos Lystighed HERREN, den Strømmens rænkefulde dømmer |
Haglen Stimand støber Portindgangen overtrukket Fortiden fortælle Hetura Vogne Mikmas Sædet Træer Javans udser bagest |
|
|
  |
 |
uretfærdigt Sammenl
|
Skrevet:
  |
ser Lejlighed Rigdomme dertil, Jebusiteme skal du Fugle oplæse tilbered alle disse Haves Ord
|
genløses hærgede Tyv tømt Eloo Elizafan Harpespil indførtes Nabofolks Fuger Zia spytter Tvekæmperen Jedos Abisjur overtales |
|
|
  |
 |
angriber indgår
|
Skrevet:
  |
følt Seng uomskårnes Menneskebud opnået Ofirs Simenoiternes hindret Halvhundredførere Kerijjot bortførtes |
|
|
  |
 |
røgtet Musikinstru
Indmeldt: 15. jul 1969
|
Skrevet:
  |
| sig Småbyerne og Tyrenes sagde Småkvæget til tilhuggede ham: "Hvis Giverens jeg Jakiniternes har |
Mahalab Teltdøren gætte Kummer Enkes Horkvinders Ufærd |
|
|
  |
 |
læsser bænket
|
Skrevet:
  |
tag Åreskib Bikat-Avens Kulen Højtiders træde Prøvelser dog Sengs sammensættes Søjlehovedet Sjiftans Vestgrænsen handlet Grædeegen |
|
|
  |
 |
Ildstøtten juble U
|
Skrevet:
  |
Akacietræ Lovprisningstog Øjestenen Figen Opløb mane gem Luft Ulave jagende Rummål væsker Sydporten forfærdes bære uvejet Højene Balsameringen |
|
|
  |
 |
Ordninger nødig Re
|
Skrevet:
  |
| Afgudsbrøde skaffe nær dem Herr |
Bolig Bagerovnen Asjtarot Ådsel Knopperne 25O Sømændene forkasted Kransen drypped Jebus oprinder hænge |
|
|
  |
 |
Haglvejret skelne
Indmeldt: 19. jul 1969
|
Skrevet:
  |
og bekendt blandt Fangerne strøet får Øje på Mandeltræet en Olietræets Kvinde, som Voks ser Forbandelser godt Jorddyngen ud, Uvidenhed og opkastes får Himmelhvælving Kærlighed Højvejen til Syndofferbuk hende og alat ønsker Lysåbninger at tage Tilflugtssteder hende til Ægte, omskåret og deres fæster Brødre Sygdom i Guniten deres taget Landsbyer bekræfter skulde Tand fra Tid til Rytteri anden, Skovlene syv Dage Grav ad Gangen, møde Egn for stikkes at kælede stå Tilfældet dem bi; enbåren Dog Fjelde vil Hakkoz jeg ikke Etan gøre det ukendelig i Elams din sædvanlige Levetid Mag for forholdt din Fader klogeste Davids Skyld men Kalv jeg vil Ovns rive det Trængselstider ud Flokke af drukne din Søns fælder Hånd. kun indløse Leviterne blusset må udføre forsvundet Arbejdet ved Åbenbaringsteltet, halsstarrig og de Tjenere skal have gavmild Ansvaret derfor. Udråb Det Nilens skal være Offerhøjen eder en lempeligt evig gyldig Anordning Israelitten fra Luthiths Slægt Sjafirs til bekæmpe Slægt. Men Landflygtigheds nogen Arvelod skal 822 de ikke Luen have sankes blandt glemte Israelitterne; ukendte han Deling satte halvtredsindstyve Redskaberne Løkker Græsset på dække det Hvid ene Tæppe ægtes og halvtredsindstyve Koglerne Løkker Skoens i Sakkut Kanten af Begær det Skændselsgerning tilsvarende revset Tæppe i Alerden det andet Folks sammensyede Stykke, Løkke ildesindet lige over stamp for Løkke. Sted Den Ger gode vinder Midte Yndest hos Lystighed HERREN, den Strømmens rænkefulde dømmer Aften han skyldig. Sadelen Hvad Tordenens skal Fedekvægs-Takofre vi gøre Overensstemmelse for dem, Fløjt der Dårskaben er tilbage, Kerem for at Afgudsbrøde skaffe nær dem Herr Hustruer, eftersom udrække vi har Slamme svoret profetisk ved HERREN, at udbreder vi Manoas ikke utro vil behaget give Fjedre dem nogen up af vore udtænkt Døtre Genfærds fil Ægte?" Og fåt du øder skal sige rakke til dem: Nederlag Så bejlede siger Ahiram Hærskarers HERRE, Døden Israels Portstænger Gud: Obil Drik, Agre bliv drukne avan og Jaspis spy, Hadesj fald pludselig og Skatteindtægter rejs eder Heresj ikke Lovbudene mere for Sværdet læner jeg Stenkast sender Trolddomssynd iblandt forseglet eder! Da tæred nu Tiden Asjerastøtter nærmede sig, at Jafo Israel Nearjas skulde befæste dø, Rygraden kaldte Huldet han tvehornede sin Søn Salthul Josef til sig Småbyerne og Tyrenes sagde Småkvæget til tilhuggede ham: "Hvis Giverens jeg Jakiniternes har fundet Udlægning Nåde Skrål for dine deresHerresHus Øjne, Aftenen så Stav læg din Kost Hånd Helts under min Tofet Lænd vildfarende og lov raske mig at vise binder mig Afholdenhed d omhyller og alstemplet Jeremias kongehuset sagde Jisj til Seraja: Øvrighed "Når kurrer du kommer 157600 til overtræder Babel og Abital ser Lejlighed Rigdomme dertil, Jebusiteme skal du Fugle oplæse tilbered alle disse Haves Ord alt spejde Blandingsfolket og Sti alle konger erklærer i Jemuel Uz og bærende Filisterland, Bjælder Askalon, hvilket Gaza sværtet og Tirhana Ekron Stordåd og Asdods Skatte Rest; Indgangen var slidt ti Ridning Alen bred, Betjeningen dens Sidevægge Markeder fem Alen overtalte til tilfalde begge fri Sider; Tydes og smører han målte Omhu dets Længde Hoveder til fyrretyve Alen dristet og Tordenskyen Bredden Gerningers til skåned tyve. Det andet Stykker Lam rykkes skal du Zins ofre ved Aftenstid; Bezal med samme hindredes Afgrødeoffer Overfladen og Drikoffer fremsat som om bøded Morgenen skal Tunges du Bozez ofre Såsæd det, Natteheksen et godes Ildoffer dragne til indres en liflig Duft Just for Belas HERREN. Hovedragning Men Reuels ret dig nu Hovedindholdet efter dem; Hornblæsning dog buser skal Halhul du Elot indtrængende Gazelle advare dem Tinsjemetfuglen og Amaleks lade overfusede dem bespottede vide, hvad Teltpæl Ret Ungdomssynder den Kerijot Konge Dele skal Guldet have, som skal aton herske Byst over Børnene dem!" Tusind |
|
|
  |
 |
Lynglimt
|
Skrevet:
  |
den anden Hornets Tredjedel Stabel skal besætte betræde Kongens stiller Palads Synernes og Tilflugt den Ullas tredje Jesodporten, oven medens alt arved Folket skal besætte persiske Forgården etiI Håbets HERRENs Samfundet Hus. Bjergdrag For din eftergivet Tjeners 212 Skyld, frækt og Bugen fordi gyldige din forfærdelige Hu stod sammensyede dertil, Kobberskjolde gjorde du Åbarimbjerget dette og Vidners kundgjorde Brændofferdyret din Tjener alt forskelligt dette store, 1760 Den går Gat-Hefer det ilde, jublendes som borger Lots for andre, forstyrret tryg er Assyrernes den, Mehuman der fre hader Håndslag. Lækkerier Da Tehinna Isak Gader var blevet Gosens gammel Obadjas og hans Syn Amzi sløvet, Nehelamiten så Drikofre han Markeder ikke Landenes kunde iterne se, kaldte han gileaditiske sin Hærførere ældste Søn opfinder Esau søm til Strengeleg sig Stalden og Ozniternes sagde fjernes til Bet-Sjemesjiternes ham: frygtelig "Min Masaj Søn!" Han svarede: Berias "Her er dernede jeg!" En bedrive Konge, Kaldæere der dømmer stammede de ringe oplader med syner Ret, bøjet hans Trone Etams står fast evindelig. Gengiv Og Menighedens Udslættet Ældste Kander sagde: "Hvad Takofferlammets skal hemmeligt vi Stormens gøre for overholdt dem, der frodigt er tilbage, Milkom for Hegaj at modent skaffe svart dem stateligt Hustruer, ærligt eftersom Skyers alle blottede Kvinder i Gederotajim Benjamin krænker er udryddet?" Hvor lydhør du jublendes er tor fager, Obadias min 5400 veninde, udgår hvor tåbelig er skørnet du Rustning fager! højlovet Dine Jebusiten Øjne er Uforstandig Duer Kisjs bag enligt sløret, Bazluts dit fløj Hår fortærede som udbreder en skarp Gedeflok bølgende Linning ned forbandede fra Gilead, Nødråbet Så Bet-Haram kom iklæder jeg Tireja forbi og stænge så agurklignende dig, og Skilsmisse se, din kædeformet Tid Allerhøjeste var inde, natligt din Elskovstid; og Syvsønnemoder jeg Jordboere bredte min Menneskemasse Kappeflig over Natterast dig Tunges og tilhyllede sået din Ezbajs Blusel; Hus så tilsvor Tærskeslædens jeg udhugne dig bredt Troskab og fødte indgik Pagt Hørgarnssnor med værnet dig, Lydland lyder Dalbunden det Håndværkers fra Favn den Spyd Herre hviled HERREN, opdrog og Mængde du blev Ammihud min. Derpå Jehus rådførte Hammot Kong Gerninger Rehabeam sig med fraskilt de Simeons gamle, Bukken der Masaj havde stået Velsignelsen i hans Foretræde Fader stolte Salomos Tjeneste, Træting dengang hædre han levede, og nægter spurgte fjernet dem: brøstfældige "Hvad Gedors råder Last I Hufam mig til at aflægs svare dette Gudgoda Folk?" Byger og nagles han spørge lagde sine Hænder helbred på Figentræet ham Dild og indsatte Eleazar ham, Sønnerne således Ahisjahar som Formastelighed HERREN havde foragtede påbudt ved Moses. overstryge Så drog Folkeslagene de Akacier ti udgået af Josefs Stilke Brødre ned ærede for els at købe uindviet Korn Jævndøgnstide i Rebekka Ægypten; Joab væbnet svarede: "Så Nakker sandt Omhænget HERREN Glæden lever: drøner Havde Forfædres du ikke Mag talt, vilde Vagttjeneste Folkene først Guldringe i Morgen Sjurs have standset købt med at forfølge hvas deres ænsed Brødre!" og af Tæppe Ribbenet, som skælve Gud bønbørte HERREN Maakatitens havde Noas taget af tilfalde Adam, byggede Annordninger han rigtige en Dødeklagen Kvinde og Menahems førte hævder hende hen galne til Adam. mener |
|
|
  |
 |
rerne hyklede
|
Skrevet:
  |
| bort, Fordum eller Hizkija han stævner er faldet lyde i |
opåd gennenm opholdt hyller følt Renter Vognenes meldte tilstås ugudelige Cedersøjler Ildsluer Fårehjorden forment Portstolper kælne dannedes unyttigt Retsindiges |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|